Paardengedrag | Paard en leren: toekomstige uitdagingen
606
post-template-default,single,single-post,postid-606,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Paard en leren: toekomstige uitdagingen

11 feb Paard en leren: toekomstige uitdagingen

Equine learning behaviour What we know what we don’t and future research priorities (Goodwin D., 2007): Als aanvulling op het Murphy artikel, worden het belang van vergelijkbaar intellect, de rol/belang/juiste definitie van imprinting en “learned helplessness” als verdere onderzoeksopportuniteiten naar boven gebracht. Ook daar het NIET bewezen is dat paarden anders leren dan andere dieren, betekent NIET dat ze op dezelfde manier leren. En zijn experimenten, waar paarden afzonderlijk “onderzocht” worden, representatief voor het leven van een paard in een omgeving met allerhande rond hun?